Problemes amorosos
Hola! M'agradaria explicar la meva història per saber que haig de fer, aquí va:
Fa cosa d'un mes i mig vaig conèixer una noia encantadora i maravellosa i com que vivim a 30 Km de distància em va demanar el meu número de telèfon, parlàvem cada dia pro només com amics, ja que ella té nòvio de fa mig any i se l'estima moltissim, però la temtaciño per part dels dos era terrible i començàvem a tontejar, parlàvem 25 hores al dia, era imprescindible per mi, però va durar poc, d'un dia per l'altre va deixar de parlar-me tan carinyosament però jo no, jo insistia per veure si era cosa d'un dia, va durar massa i ja em parlava com si la molestés i volgués acabar la conversa ràpid.
Vaig preguntar-li si li passava alguna cosa amb mí, i em va respondre, paraules textuals: esk mira, tot aixo dels carinyo, amor, vull k sacabi.. nomes vull amistat pk tinc novio...
Em va ferir molt perquè era ella la que portava la iniciativa de seguir en comunicació i també va ser ella que va començar a tontejar, i no pensava que m'afectés tant, ara fa potser una setmana i mitja que no parlem i estic bastant deprimit, perquè per primera vegada m'he enamorat de veritat.
Què puc fer? necessito ajuda!
InterPersonal

Hola! Sóc la Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic. Jo crec que tu ja saps el que et diré,... ella ha escollit el seu nòvio. suposo que al conèixer-te es va sentir atreta per tu i es va deixar portar per aquests sentiments, pensant que si no li posava les banyes al seu nòvio no estava fent res mal fet, però la realitat és que segurament ella va començar a sentir que estava traïnt a la seva parella i va prendre una decisió: continuar amb la seva relació de parella i tallar amb sec la seva relació amb tu. Jo no sé què n'esperaves tu d'aquesta amistat, però està clar que si t'agrada tant no t'haguessis conformat a ser només amics... tinc raó? És dur, ja ho sé, però el millor que pots fer és respectar la seva decisió i passar pàgina, ja que si continues anant-li al darrera pot acabar empipant-se amb tu.
Espero que passi ràpid, l'amor pot ser la cosa més bonica del món i alhora la més dolorosa!
Ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat