festa
Bones, tinc 19 anys i no m'agrada sortir de festa. No m'agrada anar de discoteques, tampoc m'agrada ballar ni fer el boig. Prefereixo mil vegades més estar a casa tranquil·lament que no pas sortir per les nits. Mai he begut, ni m'he emborraxat ni he fumat.
També tinc que dir que sóc molt tímid i no m'agrada res de tot això.
Ara amb la uni he fet noves amistats i crec que troben extrany que mai vagi de festa. Encara que a vegades fem dinars i altres coses, ells, al sortir per les nits s'estan coneixent molt més i em sento exlòs del grup. Em sento "un enxufat".
Què puc fer?
InterPersonal

Hola c1123! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc el que expliques. Evidentment sortir de nit i amb els de la universitat fa que us conegueu més. Compartir aquests moments és positiu i divertit. Et diría que analitzis què és el que no t'agrada de sortir a la nit, sigues sincer amb tu mateix. Si no t'agrada , no t'agrada, però a vegades diem que alguna cosa no ens agrada però e´s que estem amagant alguna mancança. És bó que comencis a valorar els avantatges de sortir a la nit. Fes alguns experiments sortint de nit, a concerts, discoteques,etc, potser et sorprens a tu mateix. Un altra avantatge és que pots treballar la teva tímidesa. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat