penós és poc...
Bona tarda.. doncs mira, m'agradaria comentar-te com és ara mateix la meva mida... el meu ex és lia davant meu sempre amb una de les meves millors amigues (ara ja no és tan amiga meva, m'he distanciat d'ella... perquè no ho aguantava) i asobre, quan la meva "amiga" està malalta o alguna cosa, el meu ex, està amb mi super carinyós. Després m'he enfadat amb les dues meves millors amigues i amb raons i motius, i vaig voler ser "amable" i vaig felicitar-les el bon nadal epr un grup de Whattsap que tenim les tres, i no em van contestar... Sort que jo no tinc la culpa de res, que sinó... tothom em diu que sóc massa bona i que per això després em pasen aquestes coses, pero esque jo sóc així. No puc canviar, només vull que la gent no em prengui més el pél. I després, és que no em trobo a gust amb mi, no m'agrada com sóc, no em trobo a guts, i un dia vaig decidir explicar-li a laque era la meva millor amiga, el queem pasava, que no emveia bé, que no volia menjar... i només em va dir, no digis aixó. NO VA DIR-ME RES MÉS! i cap altre dia m'ha preguntat ni res. Jo necesito a una amiga que sii li explico algun problema, em digui la seva opinió, consells, i que em rpegunti que com estic... DEMANO TANT? JO CREC QUE NO, perque jo sóc així, quan a alguna amiga li pasa algu, li pregutnu sempre... pf.. vamos que mi vida és una merda! nose que fer amb res..i cada cop em trobo pitjor amb mi mateixa i ja nose amb qui confiar, nia qui dir-li els meus problemes, perquè tampco vull molestar a la gent explicant-li coses meves...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. És positiu que et donis compte que no demanes tan. Per això et diría que el que més que canviar, cal que comencis a practicar el marcar límits. Això significa dir el que penses, defensar els teus drets, quan vegis que et prenen el pèl dir NO, etc... Seria aprendre a "ser assertiu". Hi ha molts llibres que parlen de l'assertivitat. Alhora també pots rebre ajuda professional per a millorar en aquest tema. Veuràs que aprenent a defensar els teus drets i el teu espai et vas sentint millor. Practica-ho! Eli Aulet www.interpersonal.cat