Problemes
Hola, tinc 14 anys i a primer d'eso em vaig començar a tallar, ho vaig superar gràcies a la meva millor amiga.
Però aquest any he tornat a caure, en aquest moments em sento sola i no tinc a ningú al meu costat, em faig mal sicologicament i físicament. Tinc molts problemes familiars, sobre tot amb els meus pares, per què els veig poc, i quan estic amb ells només fem que discutir. Arribo a classe i sento que totes les mirades són de fastig, la gent es fica amb mi pel meu físic i això no ajuda gaire per que tinc molts complexes. Va haver-hi un més que em van donar varius atacs d'ansietat, el més fort em va donar a classe mentre feia educació física. L'institut no ajuda gaire, per què no arribo amb els estudis. La meva professora amb lo que em va passar em va dir que al gener començaria a anar a la sicologa del col·legi. Sento que tot el que faig no serveix per res, faig tot malament i penso que els meus pares no estan orgullosos de mi. Degut a tot això me tornat a tallar com he dit al principi... s'ho he explicat al meu cosí i m'ha donat molt suport però em sento igual...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents, però no és just que siguis tan dura amb tu mateixa. Entenc que has viscut situacions complicades, però et mereixes que puguis sortir i pair aquestes situacions d'una manera més forta i positiva. El primer que necessites és suport i per això fas molt bé en haver explicat aquests moments que has passat de crisis tan dures amb tu mateixa. Et recomano molt que segueixis buscant aquest suport i demanant ajuda. A més, et recomano que busquis ajuda professional, en les situacions que expliques un psicòleg et pot ajudar mol a anar trobant eines i estratègies per poder anar superant i millorant aquesta situació. Aquesta és la funció de les teràpies i necessites trobar un professional que et pugui ajudar amb tot això. Et mereixes viure satisfeta amb la teva vida i veuràs que amb una mica d'ajuda pots trobar la força per anar-te ajudant a estar millor. Endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat/fcbk:Eliabet AUlet Psicòloga