Amic o desconegut?
Hola, l’any passat va arribar un nen noi al meu institut jo feia 3r i ell 4t però havia repetit de seguida es va crea una gran amistat i tothom pensava que tenim alguna cosa quan no tenim res, un dia per descuit li vaig comentar que era verge i ell em va dir que si volia ell em desvirgaria, jo m’ho vaig esta pensant uns dies i la veritat es que aquell noi em molava molt i la idea de poder quedar a ell m’agradava molt. Aixi que vaig quedar amb ell d’amagades dels meus pares i amics, u vam fer i despres d’aquell dia anavem quedant pero sempre amagades a mi ja mestava be perque no volia que els meus pares s’enteresin. A ell li agradava molt una moto i li vaig fer un dibuix molt treballat, basicament perque ell em molava i li volia demostrar.
Ell se n’havia d’anar de viatge de fi de curs a Mallorca i e va dir que allo que tenim no podia continuar, jo vaig arribar a la conclusio que volia anar a Mallorca lliure per poder fer el que vulgues, jo li vaig dir que no patis per mi que amb dos dies l’hauria oblidat. Ell va anar a Mallorca i va fer el que va voler. Un dia d’estiu vaig obrir el whatsapp i em vaig trovar un text seu dient que jo no em mereixia que ell hagues sigut el primer que jo em mereixo algu que no sigui un capullo, jo li vaig dir que no men arrepentia de res que u tornaria a fer i que no se sentís culpable de res, despres vam quedar com amics.
Durant l’estiu va canviar d’amics i crec que aixo la afectat, durant l’estiu vam parla un parell de cops i em va dir que tot li anava perfecte. Me’l trobava a la piscina i es notava que la meva presencia el molestava: perque quan jo estava a l’aigua ell estava a la gespa i el mes lluny posible de la meva tovallona i quan jo sortia de l’aigua i me’n anava a la gespa ell entrava.
Ara va amb uns nois que es creuen molt guais junts pero sol no fan res, des que va amb ells no fa el que li agrada simplement fa el que fan els altres. Crec que si parles amb mi els seus companys li dirien alguna cosa.
De tan en tan es fica d’estat del whatsapp el nom de la moto que jo li vaig dibuixar i aixo mincomoda una mica. Ja que l’altre dia li vaig pregunta que perque no parlava amb mi i no em va respondre.
Ara encara anem al mateix institut i de vegades ens trobem pels passadissos pero m’evita la mirada.
M’agradaria saber que creus que he de fer i perque creus que actua d’aquesta forma tan infantil.
M’ajudaries molt ja que porto mesos donant-li voltes i no em deixa dormir… Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola lizaka! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Crec que la manera com has portat tota la situació ha estat molt adequada. T'has valorat molt a tu mateixa, a ell també i sempre has anat de cares. Per tant, no dubtis de que tu has actuat correctament! Entenc que t'incomodi el seu canvi d'actitud, però sembla que la seva reacció és una cosa més seva que no pas res que tingui a veure amb alguna cosa que l'hagi pogut molestar. Tu ja li has demanat què li passa. Si ho vas fer per watsupp, et diría que ho pots intentar de cara en un moment tranquil. Pel que sembla ell té un ritme diferent que tu, potser està en un moment en el que ara no pot afrontar la vostra relació, sigui per influència de l'entorn o pel seu pròpi procés...Si segueix actuant d'aquesta manera potser t'hauràs de plantejar si val la pena seguir insistint perquè ell canvii d'actitud o passar del tema i observar i confiar que amb el temps les coses es van posant a lloc. Espero haver-te ajudat. Gràcies per la confiança amb la teva consulta. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga