PITS PETITS
Holaaa!
El meu cos és molt estrany,tinc 16 anys,tinc molta cadera i molt de cul, cosa que em ve de mare ,però totes les noies de la meva familia tenen més pits que jo, no és que estigui del tot plana però m'agradaria tenir-ne. Hi ha alguna dieta a seguir o exercisis a seguir per augmentar els pits?
Sou Genials !!!!!!!!!
Laura Medrano

Hola guapa!
La resposta a la teva pregunta és que no, que no hi ha gaire cosa que puguis fer. La forma del nostre cos ens ve bàsicament determinada per la genètica, i igual que dius que tens cadera i cul (sobretot per motius genètics), amb els pits passa el mateix.
Cada persona tenim un cos amb una forma diferent i amb el tema dels pits també n'hi ha de molts tamanys i de moltes formes. Es tracta d'acceptar-nos tal i com som i ser feliços amb el que tenim. No hi ha cap aliment que els faci créixer ni cap exercici concret, ja que si fas pectorals potser desenvoluparàs aquest múscul, però els pits no només són múscul sinó que també estan formats per teixits greixosos i glandulars.
Un petó!
Laura Medrano