Desesperada pels pèls de sota el melic!!
Bon dia Adolescents.cat!!
Fa un parell d'anys, durant l'estiu em vaig depilar els pèls de sota el melic amb maquineta (cuchilla). Ara me'ls depilo amb cera, però tot i així se m'han quedat negres i durs. No se que fer ara que ve l'estiu, necessito ajuda!!!!!
Moltes gràcies i un petó molt molt fort! Sou molt grans:)
Laura Medrano

Hola guapa!
El problema va ser depilar-te aquella zona amb gillette ja que ara et surten amb més força. Fas bé de fer-ho amb cera ja que així poc a poc s'aniran debilitant.
Les dues opcions que em venen al cap són o que estalviis i et plantegis fer-te la depilació làser per tal d'eliminar-los o bé que els decoloris. A la majoria de supermercats tenen un producte que és una crema decolorant, que te la fiques als pèls que vols eliminar i en una estoneta els hi treu el color i els deixa rossos, de manera que quasi no es veuen. Si al teu súper no en tenen, demana-ho a la farmàcia.
I no et preocupis tant per aquests pèls, que segur que tu t'hi fixes molt més que les persones del teu entorn.
Un petó!
Laura Medrano