Soc gordo?
Faig esport d'alt nivell i regularment, tinc una alimentació sana tot i que tinc xixilla per allà que sobra, faig 1'87 i peso 70kg però no se que fer per aprimar i muscular una mica, i faig fisic amb el club esportiu pero no aconsegueixo ni aprimar ni muscular, algun consell!
Laura Medrano

Hola Pau!
La resposta a la teva pregunta és que no, no estàs gordo. De fet estàs lluny de tenir sobrepes així que no et preocupis gens per això.
Dius que fas esport d'alt nivell però no em comentes quin. Depen de l'esport que practiquis tindràs tendència a muscular més d'unes parts del cos o d'altres, ja que en la majoria d'esports no es treballen totes les parts per igual. Per exemple al futbol es treballen molt les cames però poc els braços i esquena, i a esports com el waterpolo o el tennis, es treballa més l'esquena i braços que no pas les cames.
En funció de l'esport que practiquis mira a veure quines són les parts del cos que et queden més fluixes i fes exercicis per a treballar-les. Ara bé, posar-se a fer peses agafant molt de pes no és recomanable quan esteu en procés de creixement.
També pots parlar-ho amb el teu entrenador i demanar-li consell.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano