Amooooor!!
Hola! Doncs fa casi un mes que estic surtin amb un noi... Però en realitat no se si l'estimo de veritat i tampoc ser que fer! Avegades em sento atreta per altres nois.
Que tindria que fer? Esque no vull acabar amb ell pero esque nose el que sento en aqestos moments :( AJudaa'm siusplaau
InterPersonal

Hola Ana! Sóc la Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic. A veure si puc ajudar-te. Tenir una relació comporta una sèrie de compromisos amb la nostra parella però això no vol dir que aquests compromisos no es puguin pactar amb la parella. Per què no proves de parlar amb la teva parella del que et passa? Ja sé que és complicat que algú entengui que vols estar amb altres nois, però tu no tries els teus sentiments i aquests no es poden amagar gaire temps, ... potser ell ho entendrà o potser no, però el que no és lògic és que estiguis tenint una relació que no et fa feliç al 100%.
Una altra opció seria que t'agafessis un temps per podar en ordre els teus sentiments i esbrinar si realment aquesta relació et fa feliç.
Espero haver-te ajudat!
Ànims! Marina Marull
www.interpersonal.cat