Merda d vacances
Stic fent 4d'eso i he suspes 5 asignatures, mai havia suspes tantes el maxim que he suspes en la vida ha sigut 1, el problem es que a la meva escola estudiem amb l'Ipad, i. Lhora destudiar amb desconcentro, llavors el que ha fet la meva mare i el meu padrastre es ficarme restriccions al Ipad ( mhan bloquejat linstagram, el snapchat, facebook, etc, mhan eliminat totes les apps que no sigin per estudiar) el mobil tmb mel treuen quan he destudiar,
El problema es que aquest mati el meu pare ma fet aixecarme a las 8:30 del mati per estudiar ya que he de recuperar tres asignatures : quimica, mates i i socials, i vam quedar que dedicaria 2h destudi a cada asignatura, i el meu pare mha dit ara mateix, per la tarda faras mes mates i quimica, pero yo ya he desicat tot aquest mati les 2h a lasignatura, i avui a la tarda anaba a quedar amb el noi que em mola i encara no li he dit al keu para que avui volia quedar amb algu, encara que sigi una hora, siusplau ajuda.
InterPersonal

Hola Cogollo! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que veus com a molt injusta la situació. Alhora els teus pares també s'han preocupat molt per aquesta excepció que t'ha passat amb les notes. Si no ha canviat la situació, intenta parlar amb ells per a si podeu arribar a un pacte , digua'l-s'hi com et sents i que entens que has d'assumir la teva responsabilitat de tirar el curs endavant. Analitza els obstacles que t'hagis pogut trobar aquest trimestre i tu mateix mira què has de canviar. Ara potser et tocarà pagar una mica les conseqüències dels teus pares, però analitza tu també què pots millorar. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat