M'estic obsesonant amb el pes
Hola adolescents!!
Des de fa temps, em veig grassa i no em sento cómode amb el meu cos, sobretot amb les cames. Tinc 18 anys i medeixo 1,49 i peso 49kg, . Segueixo una dieta equilibrada menjant fruites i verdures.
Em podriau donar alguns consells de baixar pes?
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa
Gràcies per escriure al consultori. Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes és normal i per tant un pes saludable. Això significa que no t’has de preocupar pel pes i no has d’intentar perdre pes sinó que has d’intentar sentir-te bé amb tu mateixa i deixar una mica de banda aquesta pressió extrema que hi ha amb l’aspecte físic, sobretot en aquesta època.
El que fas és el millor, una dieta equilibrada i suposo que fer esport. Nosaltres recomanem fer esport 3 dies a la setmana a part dels 2 dies que feu a l’institut. Si pots fes una activitat que t’agradi que sigui en grup. Així segur que et divertiràs i et serà més fàcil fer esport.
Pel que fa a les cames, tots tenim parts del cos que ens agraden gens però ens venen donades per la nostra predisposició genètica. Intenta no donar-li massa importància.
Una abraçada
Carlota López Ballestar