Escric aixo per saber que soc jou
Hola la meva consulta es que magradaria saber si estic gorda per la meva edat peso:46kg i faig:1,60m ?
hem veig les cuixes grases, que podria fer per aprimarles??
Ajuda sisplauu
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes és baix i per tant insuficient. A vegades pot ser qüestió de la constitució. Si és així i no has estat tu que t’has aprimat fent canvis en la teva alimentació no et preocupis però si ho has estat fent et demano sisplau que deixis de fer-ho abans de tenir un problema més gran.
Pel que fa a les cames has de saber que cada persona té un cos amb unes característiques diferents que ens venen donades per la predisposició genètica. Tots tenim parts del cos que ens agraden una mica menys però no passa res només intenta no obsessionar-te.
Pel que fa a intentar canviar-les, el que pot anar-te bé és fer esport. Tampoc t’imaginis canvis radicals ja que pensa que la forma de les teves cames i la teva constitució no la podràs canviar. El que si podràs fer és tonificar-les. Et recomano que busquis esports que t’agradin ja que aleshores t’ho passaràs bé fent-ho. Nosaltres recomanem fer esport 3 dies a la setmana a part dels 2 dies que feu a l’Institut. I pel que fa a l’alimentació s’ha d’intentar fer una dieta equilibrada i per tant seguir la piràmide alimentaria fent 5 àpats al dia.
Una abraçada bonica.
Carlota López Ballestar