Em diuen la veritat?
Hola!
Ja fa uns quants mesos que em sento gorda, i qualsevol comentari que diuen que dec pesar molt poc, jo els contesto: que vaa!! Si estic gorda! I sempre em diuen que estic fatal i que no tinc raó. Jo crec que si que en tinc. Peso 49kg i faig 1,64 d'alçada.
Qui té raó, jo o els altres??
Moltes gràcies!!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs amb un baix pes, és a dir per sota del teu pes saludable. De manera que si la pregunta és qui té raó té de dir que en aquest cas la tenen ells però no penso que això sigui important. El que et passa em fa pensar en dues coses, en primer lloc en que possiblement tinguis una baixa autoestima i en segon que sembla que tinguis certa distorsió corporal. És important que entenguis que a vegades no ens veiem tal i com som i que no s’ha d’intentar canviar el cos perquè és cosa de la nostra ment. Has d’intentar poc a poc millorar la teva autoestima. Si vols podries venir un dia a l’ACAB per parlar-ne amb calma i veure que és el que fa que et vegis una mica diferent. Intenta no obsessionar-te amb el cos, de veritat.
Et deixo la pàgina web de l’associació per si vols venir un dia. És www.acab.org
Una abraçada guapa!
Carlota López Ballestar