BESSONS MOLTS GRANS!
Hola bones, soc una noia alta i bastant prima, amb els bessons molt grans la qüestio es que si hi ha alguna forma de reduirlos ja que no em s'ento gens comoda, o alguna forma de que no creixin mes (faig bastant esport, futbol)
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Moltes gràcies pes escriure al consultori. Hi ha persones que tenen els bessons més desenvolupats, per la seva constitució i a més al fer esport evidentment encara ho tonifiques més. Això no és gens dolent, tenir els bessons així és maco i no has de deixar de fer l’esport que t’agrada per això. No hi ha cap pauta especifica que et pugui donar perquè com et dic, depèn de la forma del teu cos i de la teva musculatura i de la facilitat que tinguis en tonificar-te. Mireu com una cosa positiva, segur que moltes persones ho voldrien i no ho poden tenir per la seva genètica.
Em sap greu no poder ajudar-te més.
Carlota López Ballestar