Primer hidratant o antibacterial?
Hola! Doncs jo tinc 16 anys i un munt d'espinilles o punts negres, ja que tinc la pell oliosa i grassa. El cas es que m'he comprat una crema antibacterial de la marca Bonté (de Clarel) que es diu Purifying Attack o algo per l'estil i una crema hidratant de la mateixa marca. A veure ara tinc bastantes preguntes; L'ordre seria rentar-se la cara, el tónic, i llavors va primer l'antibacterial o la crema hidratant?
També m'agradaria saber si el tónic es necessari.
I per últim si em poguessiu recomanar alguna gamma de productes o el que fos per eliminar els punts negres, que són el méu gran problema seria molt feliç :)
Gràcies!
Carlota López Ballestar

Cada persona té un tipus de pell diferent i la manera de cuidar-la també ho és. En el cas de les pells grasses, s’ha de fer una neteja més profunda que en els altres casos ja que es produeix més greix.
El primer de tot és el gel netejador, per eliminar amb suavitat i sense irritar la pell tota la brutícia i el maquillatge si és que l’utilitzes. N’has de buscar un específic per pell grassa ja que a més ajuden a que puguis controlar l’excés de greix.
Cada 15 dies et pots fer una exfoliació. No és una cosa a fer-se cada dia perquè t’aniria pitjor. Sempre que te la facis ha de ser després de netejar-te bé la pell.
Després has de posar-te el tònic per refrescar i tonificar la pell. Va bé perquè ajuda a tancar els porus. Ho has de fer amb la cara neta i seca. Aquest pas no és necessari i en el cas que el facis tampoc cal que sigui cada dia.
Per últim t’has de posar una crema hidratant que també sigui especifica per la teva pell.
El que et recomano és que utilitzis productes de qualitat ja que sinó pot anar-te pitjor per la pell. No et puc dir marques especifiques però segur que si vas a una perfumeria o fins i tot a una farmàcia et poden ajudar i recomanar productes específics per la teva pell. A més normalment quan ho fas t’ensenyen com es fa i et diuen els passos a seguir segons la teva pell.
Un petonet
Carlota López Ballestar