Estic molt preocupada!!!!
Hola,
Ahir vaig quedar a casa de la meva millor amiga per dormir, i quan es canviava vaig veure que tenia diferent talls al braços, li vaig preguntar i em va dir que s'he li havia caigut uns plats al braç, ho vaig deixar correr però sabia que no era veritat perquè sé quan menteix. Després de sopar s'en va anar al bany i vaig poder escoltar com vomitava. A la nit hi vem estar parlant i va dir que no volia que la seva mare s'enteri perquè no vol que es preocupi, com que ella no vol no li vull dir a s'ha mare però vull saber si puc fer algo per ajudarla
Moltissimes gràcies
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Molts gràcies per escriure al consultori. Em puc imaginar com et sentiries ahir i lo preocupada que deus estar ara per la teva amiga. Pel que dius la teva amiga té un trastorn alimentari i a més s’autolesiona, és a dir, que està malalta. Molts cops creiem que podem ajudar però la veritat és que en aquest cas ser una bona amiga passa per fer el que ella no vol. Tu pots estar al seu costat i escoltar-la però no pots fer que deixi d’estar malalta. Necessita el tractament psicològic fet per especialistes amb això i per aconseguir-ho la seva família ho té que saber. Pensa que cada vegada que passi més temps estarà pitjor. En aquest cas, ser una bona amiga passa per tenir que fer això. Em sap molt de greu que tinguis que passar per aquest mal tràngol. Estic segura que després et sentiràs millor i més tranquil·la. Si no et veus capaç de fer-ho explica-li a la teva mare i que parli ella amb la mare o el pare de la teva amiga. Em sap greu no poder donar-te altres idees però és l’únic que es pot fer.
Una abraçada!
Carlota López Ballestar