No sé si estic gorda o obsessionada
Hola, mireu, ja fa com un any, que em sento gorda, però l'altra gent, em diu que estic molt bé, primeta i tot això.
Però jo no em sento bé, no sé si es alguna mania que me posat jo o que estic gorda, no ho sé!
Peso 46'5 kg, medeixo 1,60 i tinc 14 anys, estic gorda? Siusplau ajudeu-me...
Carlota López Ballestar

Bon dia Tere,
Molts gràcies per escriure al consultori. Bé, si mirem la teva alçada i el teu pes no només veiem que no estàs grassa sinó que en el teu cas el teu pes és insuficient, per sota del pes saludable. No has comentat que hagis fet cap dieta o canvis en l’alimentació però penso penso que potser si et veus grassa i estàs en infrapes pots haver-ho fet. El que està clar és que tens una baixa autoestima, que no et sents bé amb tu mateixa i que et distorsiones corporalment. Tots aquests temes fan que ho passis molt malament. Crec que necessites ajuda i que t’aniria molt bé l’acompanyament d’un psicòleg per poder treballar tots aquests aspectes i previndre tenir problemes més greus. Penso que estaria molt bé que truquis al ACAB per que t’assessorin millor i de manera més personalitzada. Sinó també pots parlar amb la teva família i dir-los el que et passa i demanar ajuda. Sé que no deus voler però pensa que sinó cada dia et sentiràs pitjor.
Aquesta és la web del ACAB: www.acab.org
Una abraçada
Carlota López Ballestar