Amor,Amor i Amor.... <3 (10)
Bones! c: Sóc una nena de 13 anys. A mi m'agrada molt un nen que és el meu millor amic. Normalment, està una mica carinyos amb mi, però tipu "amics". Al cas és que:
1.No se si dir-li (ja que no se si afectaria a la nostre amistat, i no se si a ell li agrado)
2. Fa poc va tallar amb una amiga meva
3. Si arribessim a sortir, no se com ho fariem, perquè si la meva amiga ja es va enfadar quan va saber que erem millor amics, imaginat si sortisim! :c
Necessito un bon consell siusplau! No se què fer :c Em llenço... No li dic...?
Mersi c: <3
InterPersonal

Hola Melody👯!
1. El risc que assumim al dir el que sentim és el no ser correspostos i que això pugui afectar a la vostra relació, però no sempre és així, podeu aprendre a gestionar-ho de manera que cap dels dos pateixi. Pensa també que en dir-ho també pot passar el contrari i que ell també et correspongui. Recorda que l'única persona que pot respondre a la pregunta de si li agrades, és ell.
2. Has de valorar què implicaria per tu i per la teva amiga que vosaltres dos comencéssiu a sortir. Si creus que et pot ajudar, parla amb ella i explica-li el que sents. Si tens dubtes, pensa què és el que t'agradaria que fes ella si estigués en el teu lloc.
3. Dir-te el mateix que et dèiem a la pregunta 2. Parla-ho amb ella, és l'única manera que tens per evitar enfrontaments si finalment acabeu sortint junts.
Posa en una balança els pros i contres de llançar-te o no. Si tens dubtes, millor dóna't una mica més de temps per veure que és el que vols fer. Les presses mai són bones!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat