En realitat molaaa❕🙌🏻
Hola guapuus!!
Us escric perque m'ajudeu a saber que fer!!
Resulta que estic enamorada del meu Ex. Des-de fa la tira. Anem a la mateixa escola i sempre a l'hora del pati ens mirem dissimuladament. Fa una setmana, despres de 7 mesos, em va obrir per wats (vaig flipar). Des d'aquell dia no se que pensar, perqe em va obrir, jo crec que li torno a cridar l'atenció. Pero esque avegades em d'on pistes de que li agrado i hi ha vegades qe es tot el contrari. A mes, ahir vaig anar a portar el meu germà a basket i com qe encara faltava molt perqe sigues l'hora vam començar a fer tiros i jugar. Fins qe va arribar el meu ex. I despres de moltissim temps sense dirigir-nos la paraula, va venir i em va dir hola, i durant tota l'estona no em va parar de mirar. Brutal!!
Vull saber algo mes, em passo les hores pensant en ell. No se com abansar en aixo. Que faig?
Moltíssimes gracies!!
InterPersonal

Hola Andorrana 🇦🇩!
La nostra recomanació és que et donis temps per anar veient com evoluciona la relació. Vés observant com es comporta amb tu, si la seva conducta és coherent sempre i no fa aquests canvis on en alguns moments sembla que sí que vol alguna cosa, però en canvi en d'altres sembla que no.
No tinguis pressa, així segur que els moviments que facis seran més segurs. Observa i de mica en mica aniràs veient més clar si val la pena fer un pas més per tornar-ho a intentar o val més quedar com a amics!
Esperem que vagi molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat