problema mòbil putalife enserioooooo
hola! Bé, fa un temps em van posar a varis grups del whatsapp on hi havia gent desconeguda de diferents ciutats i pobles. M’ho passo bé. Però clar, gent m’obre per privat i em comencem a parlar i nois em tiren la canya i nose que i jo bueno, ja que no em coneix ningú li tiro la canya jo també. El cas és que un dia vaig estar parlant amb un paio i li vaig dir que si volia follar amb mi en plan broma i ell es va riure perquè s’havia que anava en brom i tal, però clar, no hagués pensat que ma mare hauria llegit la conversa. Desde aquell dia em va dir que no ho digues més que noseq i jo okok. I com a càstig em vaig quedar sense mòbil durnat 2 mesos però jo, trobava a faltar el mòbil, els grups, la gent... em vaig passar tota la tarda buscant-lo fins que per fí, el vaig troba. Vaig estar com 5 setmanes amb el mòbil sense que mons pares s’enteresssin però avui mateix, m’han pillat amb el mòbil. I m’han dit que els hi ensenyi la convers amb tothom amb la qual havia parlat amb la gent durant aquest temps i jo joder lokooo. I m’han tornat a pillar dient-li a un paio que vull follar en plan broma i clar, jo els hi vaig dir que no ho tornaria a fer, i ho he fet. I ara em quedaré 4 mesos sense mòbil com a càstig i nose que fer. Ajudaa siusplau
InterPersonal

Hola Anònimaaaa💕!
Els teus pares es preocupen per tu i no volen que et passi res dolent.
Encara que els comentaris siguin de broma, has de tenir present que mai sabem qui s'amaga darrere d'una pantalla. En aquests grups de WhatsApp de gent desconeguda pot haver-hi qualsevol persona que pot fer-te mal o pot fer-t'ho passar malament. Per tant, et demanem molta prudència amb el que escrius o dius, i el que envies (fotos i vídeos), ja que un cop enviat perds completament el control de la informació enviada.
Si els teus pares van castigar-te i tu t'has saltat el càstig, pots comprendre que estiguin una mica enfadats, no creus? Hauràs de tenir paciència i demostrar-los que no tornarà a passar. Parla amb ells i deixa que t'expliquin els motius pels quals consideren que retirar-te el mòbil és el millor per a tu en aquests moments.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat