gsgreyery
em sento sola i nose que fer. faig extraescolars i m'ho passo bé i tal i he fet maics i tal però al institut ho passo malament
InterPersonal

Hola Anònimaaaa💕!
Què passa a l'Institut? Què és el que t'ho fa passar malament? Si hi ha quelcom que et preocupa, parla amb algun professor/a de confiança i explica-li el que t'està passant, que et doni un cop de mà amb aquestes dificultats que t'estàs trobant.
Explica també a casa el que et preocupa, deixa que les persones que t'estimin et donin suport i t'ajudin!
Pensa que aquest sentiment de soledat pot aparèixer en diferents moments de la nostra vida, i a l'adolescència ens trobem freqüentment que ens podem sentir d'aquesta manera. Intenta fer coses per sentir-te bé! Gaudeix de les extraescolars i de les amistats que tens, veuràs que si et centres en les coses positives i que t'aporten benestar, estaràs una mica millor!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat