no se que fer??'!!!
hola aques any m'hem vaig de colonias i no se si anar perque tenen picina i el meu cos no es de biquini no se que fer magradaria que majudeu o em doneu alguns consells per poder aprimarme
sisplau ajudeume perque va el noi que magrada
Laura Medrano

Bona tarda!!
En primer lloc t'aconsello que no et plantegis no anar de colònies per un complex amb el teu cos! Seria molt injust que te les perdessis per culpa d'això, no?
No sabem si et cal aprimar o no ja que ens falten dades, però la nostra recomanació és que consultis amb el teu metge de capçalera per a que valori si et cal fer alguns canvis en la teva alimentació o no. Una cosa que també és important és que analitzis si fas o no suficient esport. Els especialistes recomanen fer-ne com a mínim 3 hores a la setmana, de manera que pots intentar augmentar-les.
Respecte al noi que t'agrada, sovint és més important l'actitud que mostrem vers la vida que no pas el físic que tenim. Així doncs, si et mostres com una noia positiva, riallera i divertida segur que guanyes molts més punts amb ell que no pas si fossis una noia amb cos de model però que en canvi no té una bona actitud.
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano