No sé que pensar...
Hola @Adolescents!!
Tinc un petit problema i una gran pregunta:
M'agrada un noi que, de fet, és un dels meus millors amics i no sé gaire bé que fer. A mi ell m'agrada i, segons diuen absolutament tots els del meu curs, a ell també li agrado jo.
Sempre sóc amb ell al pati, a classe sempre fem els treballs en grup o en parella junts, torno amb ell a casa... sé que això no vol dir res, però la manera en què ens tractem l'un a l'altre és molt propera i especial i això em fa pensar que potser tenen raó els meus companys.
Tenim una relació amb els típics "piques" continus que segons els nostres companys i amics ens fan semblar parella... fins i tot els nostres amics "comuns" ens diuen que per què no sortim. Que faríem molt bona parella i tots aquests rotllos.
No sé que pensar de tot això, podríeu donar-me algun consell que pogués donar-me algun consell que em donés una petita idea del que pot estar passant dins el seu cap? Però sense que sigui molt directa, si pot ser... sóc molt tímida.
Moltíssimes gràcies!!!
Elena Crespi

Hola Laia!
Gràcies per escriure'ns!
Una cosa abans de respondre't: que tingueu piques, no sabem perquè hauria de voler dir que sou parella. Els piques no formen part de l'amor. Quan algú es pica amb tu, tu hauries de demanar respecte i no acceptar el comentari.
Sobre la resta: potser és improtant que comencis a fer coses que, mica en mica, facin entendre a el teu amic que t'agrada... pots començar per quedar amb ell més habitualment o fins i tot pots explicar-li què sents.
Com que dius que ets tímida, potser comença per demanar-li per quedar amb alguna excusa i mica en mmica ves augmentant...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81