Cel•lulítis...
Hola!
M'agradaria eliminar la cel•lulítis del cul i la part superior del radere de les cuixes. Hi ha alguns excercicis que vagin bé? Sols vull reduir-la una mica, i així sentir-me més còmoda. Gràcies!!
Laura Medrano

Bona tarda!
El primer que has de saber és que eliminar la cel·lulitis no és gens fàcil, ja que un 98% de dones en tenen! De fet el que és excepcional és que hi hagi dones sense gens de cel·lulitis. Estem acostumats a pensar que la cel·lulitis és una cosa horrible que ens surt a algunes dones, però no és cert! Els mitjans de comunicació ens han fet pensar que si en tenim és perquè no ens cuidem o perquè no fem exercici... molt injust!
Un cop dit això, el que pots fer és treballar i tonificar més aquestes parts del cos, no per fer-la desaparèixer (que és molt difícil), sinó per tenir la pell més ferma i el múscul més fort i que la cel·lulitis quedi una mica més dissimulada.
Exercicis que van bé són per exemple:
- Acostumar-te a pujar i baixar les escales a peu
- Saltar a corda en intervals de 4/5 minuts
- Fer bicicleta o qualsevol esport on moguis cul i cames
Això si, necessitaràs constància i regularitat per a notar diferències.
Una abraçada!
Laura Medrano