puc morir?
hola, sòc celíaca. sempre he tingutclar elquenopucmenjar i el que si, però ara que vaig a un altre institut i ningú hem pot prohibir menjar el que vulgi, vaig decidir provar algun "menjar basura" que sempre havia tingut curiositat per provar i ara no puc parar de comprar coses, magafen mal de caps forts, pero m'agrada massa. jajaja se que es una chorrada xd però m'agradaria saber que es el que hem pot passar si menjo gluten. però no hem refereixo a que tindré diarreas, mal de pantxa etc... sino que hem pot passar de que si hem pot derivar a alguna altre malaltia greu etc
Laura Medrano

Hello!
Et comento: aquest és un consultori d'alimentació i tot el que fa referència a temes mèdics com la malaltia celíaca són coses que hauries de consultar amb un metge, ja que et podrà assessorar molt millor.
Pels coneixements que jo tinc, les persones que sou celíaques no podeu menjar gluten, no només pel tema de diarrees i mals de panxa, sinó perquè pot ser perillós per la salut i podeu acabar tenint altres malalties més greus.
Pensa que cada vegada que menges aliments amb gluten estàs fent mal als teus intestins ja que les vellositats que hi ha i que ens ajuden a absorbir els nutrients, es desgasten per culpa del gluten.
Per a que els teus companys d'insti t'ajudin a regular-te, t'aconsello que els hi expliquis que ets celíaca, així quan tinguis "temptacions" et podran donar un cop de mà. Sé que és difícil i que t'agradaria poder menjar de tot, però de moment no hi ha cap altre tractament que no sigui evitar el consum de gluten... Com ja t'he comentat no sé exactament quines complicacions mèdiques podries tenir si segueixes saltant-te la dieta, però segur que no és gens bo. Pregunta-ho al teu metge així sortiràs de dubtes.
Una abraçada!
Laura Medrano