LA CONEIXO DESDE ELS 2 ANYS... I JA NO SERA EL MATEIX?..:'( ++
Hola, la meva millor amiga es canvia de cole...:'(
Ens coneixem desde fa moltisim de temps, quan erem petites, les nostres families es coneixen, es com una germana per a mi. Vam començar a ser millors amigues al colegit quan anavam a 1r de primaria tot va canviar...vam ser millors amigues, i esque es la unica persona amb la que he pogut confiar, la unica persona que mai hauria 2 com ella, la unica persona en que m'ha canviat la vida. Tampoc bull ser exsagerada pero esque desde que la vaig coneixer no he trobat cap com ella..Es com una germana per ami, i ens coneixem sobretot del cole, hem passat més de 10 anys en una escola juntes, inseparables, a la mateixa classe i sentades sempre juntes. Tot va canviar cuan va arribar l'ESO..Ens van canviar de classes ens van barrejar, i ens van separar, ella va al 1rA i jo a 1rB. Ens feiam molt amb una altre amiga que va repetir 6é i va venir amb nosaltres, pero cuan va arribar l'ESO ens van barrejar i van quedar les meves 2 amigues juntes a la mateixa classe, i jo a la altre sense ningú. Pero amb faig molt amb una amiga meva que tambe li coneixo de fa temps pero sense ella es molt diferent.. La questió es que jo i la meva millor amiga ja no0 ens fem tan com avans.. si,pero ella s'ajunta molt ara amb la seva amiga.. i amb sento que amb deixa plantada i que m'olvida...Sreguim quedan i tot pero no tan com sempre...He intentat seguir els bostres consells, he parlat amb ella i tot.. pero ella su pren tot amb conya i no se com dir-li, perque sempre amb diu k jo tambe e canviat i coses aixi.. cuan la que ha canviat es ella...A finsal de curs es canviara de cole, i tinc por de tot. Jo no bull que es canvii, tambe tinc por de que es fagi noves amistats i amb deixi plantada. Jo entenc que ha de fer noves amistats i tot lu de més pero no bull que tot sigui diferent com ara, o pitxor. He parlat amb la seba mare bastants cops, no de'aquest tema pero sempre la seva mare m'ha trucat agraïnme tot el que he fet per la seva filla, perque ella es molt tímida i desde que es va ajuntar amb mi fa fe un canvi brutal. Jo he set la que li a ajudat en tot, la que he estat alla sempre, la que li he ajudat a ser menos timida moltisimies coses més..Només necessito consells o algunes coses que amb podeu dir o recomanar.. pero la veritat no se que fer.. Merci
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per explicar-nos el que et passaª!
Creiem tot el que ens dius i també et dien que li ella et diu que tu també has canviat, segurament també és cert. Saps per què? perquè tots i totes canviem i això no és res dolent.
La vida implica canvi i relacionar-nos més o menys amb les persones del nostre entorn.
Ara esteu en una època en la que no us feu tant amb la teva millor amiga i ella pateix d'una manera diferent, s'ho agafa amb més normalitat...
Potser tu pots fer el mateix. Però sense deixar de lluitar per la vostra amistat.
Digues-li que, per molt en conya que ella s'agafi el que tu li dius, realment ho sents així i que intentaràs mantenir la vostra amistat.
Que es canvIí de centre voldrà dir que haureu de reconfigurar l'amistat i mantenir-la d'una nova manera...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81