Colega necesita ajuda
Tinc un amic que em preocupa. Al nai li queden poc més de dos mesos per fer 19 anys ja... i mai ha tingut novia ni ha tingut cap experiència sexual amb una noia que jo sapiga. Jo solament le vist liarse amb un parell de nenes quan sortim de festa, i sempre intento animar-lo cada nit quan se’n penedeix de no haver-se llançat amb una de les noies que ha conegut per culpa de la vergonyà.
Crec que pateix per aquesta situació, perquè cada cop es tanca més en si mateix i ja no te ganes de sortir i d'intentar coses.
No se com ajudar-lo perquè es doni compte de que val més del que pensa i que es capaç d'aconseguir tot el que vulgui si s'obre una mica més als demés.
Elena Crespi

Hola Kung Fury!
Gràcies per explicar-nos la situació!
Potser lam illor ajuda que pot rebre el teuy amic és que li continuis dient com creus qeu val però sense la pressió de que s'hagi d'embolicar amb ningú.
Si no es veu capaç i té vergonya, no cal que ell es forci (encara que se'n penedeixi)..
Que tingui 19 anys no vol pas dir res... (o que els estigui a punt de fer). Cadascú fa els passos que ha de fer quan se senti preparat. I ell encara no ho està.
Però pensa que cada dia que passa l'apropa més a preparar-se per a donar aquest pas.
Tu estigues al seu costat, ja que això és el més important que pot fer un amic.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81