No se que fer..
Hola, em dic Maria i m'agrada molt un noi, ell té 21 anys i jo faré els 17 al decembre.
Ell al septembre em va dir en poques paraules que no em veia com a novia, pero cada dia l'estimo més i sento la necessitat de parlar-li cada cop que el veig cuan em conecto al Facebook....
D'altra banda tinc l'autoestima molt baija i m'agradaria pujar-me-la, cada cop que em miro al mirall m'agrado menys i no sóc gents positiva...
Necesito la teva ajuda u.u
InterPersonal

Hola marieetaa27! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Jo et diría que si segueixes estimant-lo li hauràs de dir el que sents. Afrontar-te cara a cara a expressar-li els teus sentiments. Ni per facebook ni wattsupps! Així podràs saber exactament si val la pena seguir o no lluitant per ell. Afrontar aquestes situacions ens ajuden a aclarir facilment els temes, ens fan la vida més fàcil i principalment ens donen seguretat, confiança i valentia a nosaltres mateixos! Respecte el que em dius de l'autoestima, potser fas un error en decidir si la tens alta o baixa quan et mries al mirall. Potser mai serem tan guapos com voldriem, encara que sempre podem millorar una miqueta la nostra imatge ( comprant alguna peça de roba nova, pentinant-nos diferents, etc), però el més important es valorar la nostra autoestima correctament. Vull dir pensar en tot el que configura l'autoestima: totes les coses que sabem fer, les nostres qualitats, les amigues i amics, aprendre coses que ens agradin, etc. Pensar en totes les coses positives que tenim i que ens fan sentir satisfets de la nostra vida ( que n'hi ha moltes!!!). Per fer-ho et pot ajudar gent del teu entorn : els hi pots dir que t'escriguin una carta o que simplement et diguin aquelles coses positives que tens i coses que saps fer. Ànims i endavant amb l'actitud positiva! Espero haver-te ajudat!Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga