no em sento beeeeeeeeeee:(((((((((((((
Hola,
mira necesito fer aquesta consulta perque desde fa un temps m'he començat a no sentirme agust amb el meu cos, especialment amb el ventre i la cintura i això no m'havia past mai. Medeixo gairabe 1,70 i peso 58 kg mes o menys.
L'altre dia vaig anar a comprar-me roba i de tot el que em vaig probar res m'agradaba com hem quedaba perque amb els tops s'hem veia una mica de xixilla i no em quedaba com a les meves amigues que tenen el ventre pla. No se que fer perque m'estic obsesionant i em costa molt començar una dieta perque vaig molt estresada amb el batxillerat i necesito menjar dolços.
ajudeumeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laura Medrano

Bona tarda!
Pel que dius que mesures, el teu pes està totalment dins la normalitat, per tant no et cal fer cap dieta per aprimar.
Normalment les persones no ens veiem igual de "guapes" tots els dies, sinó que en tenim de millors i de pitjors. Pot ser que el dia que anessis de compres no et veiessis bé amb cap peça de roba perquè no tenies un bon dia. Una cosa que has de deixar de fer és comparar-te amb les teves amigues ja que fer això no t'aportarà res de positiu, sinó més aviat el contrari. El nostre consell és que tornis a anar de compres un altre dia amb més tranquilitat i que busquis aquelles peçes de roba que et queden millor. Potser no cal que vagis amb tops súper ajustats i a tu et queda millor un altre tipus de samarreta...
Per tonificar la zona de panxa i cadera pots practicar esports on es treballin aquestes zones, com per exemple la bicicleta, el salt a corda, la natació,... O simplement agafar la rutina de 3 dies per setmana fer abdominals, sentadilles, etc. Demana assessorament al teu profe d'educació física.
Sempre és millor practicar un esport en equip que no pas un d'individual ja que si esculls aquesta segona opció és més probable que ho abandonis per avorriment. De totes formes sempre us diem el mateix: per veure resultats s'ha de ser constant i seguir una rutina durant varis mesos.
Important: combina la pràctica esportiva amb una alimentació saludable i rica en fruites i verdures!
Un petó!
Laura Medrano