Massa enamorat...
Hola!
Tinc un problema, i és que estic enamorat d'un nen de l'insti des de primer i ara faig quart i encara no me'l puc treure del cap, estic molt pillat. Jo soc gay i ho vaig descobrir a primer quan em vaig enamorar d'ell, he estat sempre a la seva classe des de petits (menys aquest any a quart). Sempre me'l trobo per l'Institut i coïncidim en algunes classes i cada cop que el veig no puc, em torno a enamorar, hi ha hagut vegades que casi m'oblido d'ell però m'és impossible... Quan feia tercer li vaig dir que era gay i que em molava i ell em va dir que no ho era però que continuaríem sent amics, però va acabar sudant de mi... Teníem molt bona relació però ho vaig perdre tot... Jo segueixo convençut que ell és gay i ho vol amagar, perquè cada cop que ens trobem ens mirem mútuament i és com si el temps s'aturés, em sento molt bé quan estic a prop seu i em mira d'una manera molt estranya, em mira igual que jo el miro a ell...potser són imaginacions meves però no estic segur, a més ell no s'ha liat mai amb cap tia... Què puc fer per treure-me'l del cap? O què puc fer per assegurar-me de que no és gay? L'estimo molt i m'agradaria que estiguéssim junts però ho veig difícil... Moltes gràcies!
Elena Crespi

Garuu, gràcies per confiar en nosaltres, de veritat!
Comho pots fer per assegurar-te de que no és gay? doncs ell t'ho ha dit en persona, per tant, hauries de creure el que ell et digui, encara que et costi de creure. I, a més, ell ha estat sincer i t'ha dit que no sent res per a tu... sabem que és dur però l'amor només pot tenir lloc quan el sentiment és bidireccional i aquí hi ha una mostra de que tu ets l'únic que sent quelcom per ell...
Intentar oblidar a algú és molt difícil però enlloc d'intentar buscar esperances per tot arreu, potser t'hauries de focalitzar en tirar endavanti buscar noves il·lusions...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81