TINC ELS PITS PETITS?
Hola,
volia comentar una mica la meva preocupació... tinc 14 anys i d'aqui un mes faig els 15 i noto que els meus pits son petits. Tinc una 85 de talla, pero no estic conforme, ja que fa bastant que tinc un "stop" de creixement, ja que no em creix res... veig com les meves amigues van creixen i jo segueixo igual, fa un any que tinc la regla i no m'agradaria pensar que ja no em desevolupare molt mes...
Laura Medrano

Hola Chiara,
Just aquesta setmana he respost una consulta d'una noia que tenia una preocupació semblant. Pot ser que tinguis els pits més petits del que t'agradaria i que això et generi insatisfacció perquè t'agradaria tenir-los més grans, com els de la resta de noies amb les que et compares i/o amb les models que veiem a la televisió o als mitjans de comunicació.
Tot i així el nostre consell és que no et comparis tant amb els demés i menys encara en aquells aspectes de tu mateixa que no pots controlar, com és el desenvolupament del teu cos... A més, una talla 85 tampoc és tant petita, pensa que hi ha moltíssimes noies que tenen aquesta talla o inclús menys! Podríem considerar que tens una mida de pit dins la normalitat.
Tot i que hagis notat que has fet una aturada en el teu creixement, és possible que el que hagi passat és que ara creixis a un ritme més lent, però que no hagis parat del tot. De fet com que aquests aspectes del teu cos no estan sota control teu, el millor que pots fer és acceptar tal i com van venint aquests canvis i tenir paciència, que poc a poc el teu cos s'anirà desenvolupant. No t'obsessionis amb voler tenir un cos concret o una talla de pits concrets, ja que aquests pensaments només et generaran frustració i potser inclús problemes d'autoestima.
Ànims,
Laura Medrano