Grup d'amics trencat
Hola adolescents.cat necessitem ajuda perquè tenim un grup d’amics falsos… Hi han molts problemes, la gent no es cauen bé entre si i portem tot el curs amb problema darrere problema, em fet moltes tonteries: fent fora a gent, insultant-se entre si. I totes n’estem fartes, ara mateix s’esta separant i sol ens em adonat la mitat. Ultimament la cosa a anat a pitjor es critiquen les unes a les altres a les esquenes, queden algunes a esquenes de les altres, a més han agafat una manía de discriminatoria. Se que potser el consell que ens donareu será agafar a totes i parla-ho seriament. Pero ja ho hem fet com 30 vegades i sol ens insultem entre naltres.
Vamos que aquest grup esta trencat pero igualment volem acabar de lluitar una mica.
Però per molts problemes que em passat, mai n’em acabat de solucionar cap, i hi ha molt rencor. I la falsetat s’ha apropiat de la majoría de converses que tenim.
I que alguna gent s’avergonyeix de com són els seus amics i no hauria de ser normal que no et sentís a gust amb els amics (suposant que a aquestes altures ho siguin).
Elena Crespi

Gràcies per la consulta!
De vegades, després d'intentar resoldre la situació i veure que una vegada rere una altre no funciona i que ja heu intentat parlar i no hi ha manera... un canvi de romnb és el més adient.
Perquè no us ajunteu amb persones que realment valgui la pena i creeu un grup nou?
Per què insistiu en mantenir quelcom que potser ja està mort?
Quan algú vole star en un grup d'amics hi hauria d'estar de bon rotllo i mantenir-se en el grup hauria de ser quelcom positiu?
Per què creieu que es mantenen en el grup si nomé shi ha conflictes?
Vosaltres potser podeu sortir-ne i iniciar una nvoa etapa, buscant nova gent, buscant la felixitat i la diversió i buscant tenir algú al costat que realment valgui la pena!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81