30 anys major
Hola, sóc un noi que tinc molt clara la meva homosexualitat, però necessito ajuda perquè fa dos mesos vaig començar a parlar amb un noi 30 anys major que jo, el cas es que jo tinc 18 anys i ell te 48, se que sembla una burrada, però no se perquè m'agrada i estic molt feliç amb ell, sempre he dit que no portarem en secret i m'ha respectat sempre molt. M'agradaria que em donessis l'opinió i que he de fer.
Moltes gracies.
Un petonet.
Elena Crespi

Gery12, gràcies per escriure'ns i per explicar-nos el que et passa!
30 anys de diferència és MOLTA diferència, sobretot quan tu en tens 18 i ell en té 48.
No sé a quin lloc vas conèixer aquest home i no sé si saps segur si és de fiar o no. Però pensa vàries coses:
-Si decideixes tirar endavant la relació és molt important que ho sàpiga la gent del teu entorn: pares i amics.
-Pensa que amb 30 anys de diferència potser no esteu en el mateix moment vital i voleu coses diferents a la vida i això us pot separar més endavant.
Nosaltres no coneixem a aquest home i això ens permet avisar-te ja que sembla molt sospitós.
En general, la gent es fixa en persones de la seva edat i quan hi ha una diferència tan pronunciada i tu ets tan jove, hem d'intentar ser precabuts i demanar-te que vigilis i que vagis amb molt de compte.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81