No se com ajudar a la meva millor amiga
Ara fa un parell d'anys la meva millor amiga ho va deixar amb el novio de manera molt brusca, ja que van discutir i ell va fer una estupidesa lo cual el va portar a estar dos setmanes ingressat i ella va falta a classe aquelles dos setmanes per poder veurel pero no la deixaven entrar a l'habitacio! Una cop a casa ella va anar a veurel i li va dir que "si no havia estat en el seu pitjor moment no estaria tampoc en el millor" i li va tancar la porta ,( ell no savia que ella havia esta sentada al passadis del hospital dia i nit esperant per veurel), i va ser ella la que va fer la estupidesa tbe, a causa daixo va caure en depresio , bulimia i automutilacio.. Va esta nan a un psicoleg durant una temporada fins que es va recuperar. Pero ara fa mitg any. va tornar a recaure en tot i ja no se com ajudarla li vaig treure un potet que te amb cutxilles i fa poc li vaig tornar pq pensave que podie estar preparada... I ara hem sento culpable de que agi tornat a recaure.. La colla d'amics li diem que haurie de tornar al psicoleg pero ella diu que "li fa panic tornar, que li fa panic que li vulguin manipular la vida, que li fa panic que li demostrin que realment esta malament" i ja no sabem com actuar amb ella i ames jo hem sento super culpable perque si no li agies tornat el pot no agies recauigut...
Ajuda sisplau! Que podem fer?? (Tot aixo nomes o sabem els amics, els pares no saben res)
Elena Crespi

Hola Oky!
La situació que ens expliques, realment és molt gruixuda.
I si realment tens por per la vida de la teva amiga, potser cal que els seus pares sàpiguen tot el que està passant.
Entenem que els seus pares sí que saben el que havia passat abans i que ara no saben que ella torna a estar malament, oi?
Doncs si realment patiu per la seva vida o perquè es pugui lesionar novament, el millor que podeu fer, encara que a ella li sembli una mala idea i s'enfadi amb vosaltres, és explicar als pares que teniu por que ella torni a caure en el mateix.
I anar al psicòleg no l'ajudarà a veure que realment està malament, anar al psicòleg l'ajudarà a trobar la manera per estar millor!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81