Estic enamorat d'una companya d'un curs menys
Hola, sóc un noi faig 4t d'ESO i fa un temps que estic enamorat d'una noia de 3r del meu mateix institut. Els dos anem junts a la Coral i sempre intento trobar la seva mirada. Jo sóc molt vergonyós i no sé mai què dir-li, i intento parlar-li sobre CROSSING que és un grup que ens agrada molt als dos i sobre altres coses però em quedo tallat. I m'agradaria poder-li dir tot el que sento, que ella és la força que fa girar el meu món i que l'estimo amb bogeria.
Què puc fer? Com puc dir-li? Quin seria el millor moment?
Gràcies
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per confiar en nosaltres i expliucar-nos el que sents!
Doncs pots provar diverses coses:
-Anar guanyant confiança amb ella i anar parlant de temes que tingueu en comú, com ja estàs fent amb els Crossing.
-Localitzar el seu número de telèfon i començar a parlar-li per allà perquè noti que el teu interès va més enllà de la coral, però no t'oblidis de seguir augmentant les converses en persona
-Proposar-li que un dia aneu a prendre alguna cosa i així us coneixeu millor
-Declarar-te directament...
Com veus, pots fer diverses coses depenent del grau de risc que vulguis assumir.
Et desitgem molta sort!
PD: pensa que tamb´çe has d'acceptar les conseqüències ja que, pot ser que et digui que si... però també pot ser que et digui que no...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81