Ara sóc jo qui li va darrere
Hola,
Fa uns mesos ho vaig deixar amb el noi amb qui estava perquè estava molt estressada amb tot i el fet d'estar amb ell es va fer molt monòton. Fa un mes vam estar parlant normal pel whatsapp i em va agradar estar bé amb ell, però només va servir per confondre'm més perquè ara tinc sentiments contradictoris, ja que no paro de pensar en ell. Anem al mateix institut i sento que a vegades em mira i tal, però tinc por que si li parlo de com em sento només se'n rigui de mi i em digui que ell ja està amb una altra o que ja no vol saber res més de mi. Després de deixar-ho ell em va obrir forces cops explicant-me com se sentia i que si jo volia tornar que per ell bé però que no m'estaria esperant (això ja ho sabia i tampoc volia que m'esperes perquè no volia que perdes el temps amb mi), però el problema és que ara qui l'està esperant sóc jo. Crec que hauria de fer el pas de comentar-li tot el que sento però tinc por de cagar-la. Hauria de parlar-ho amb ell o intentar passar pàgina?
Agrairia molt l'ajuda perquè estic feta un embolic, gràcies!
Elena Crespi

Hola caosdeparaules!
Gràcies per la consulta!
La veritat és que tu mateixa et dónes el remei al que et passa.
Com molt bé dius, ell es va obrir a tu i et deia com se sentia quan tu el vas deixar, per tant, si ara ets tu la confosa... potser li hauries d'explicar com et sents.
Si se'n rigués de tu, et demostraria que no val la pena lluitar per algú que no respecta els teus sentiments.
Sigues sincera i explica-li com ha anat tot, com han anat canviant els teus sentiments i que ara estàs confosa i no saps ben bé el que vols. Si parles amb ell, potser t'ajuda a aclarir el que t'està passant.
Et desitgem molta sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81