Problema amb el pit
Bona tarda,
Estic apunt de complir 18 anys i estic molt preocupada amb els meus pits per les següents raons: Lo que és el "pezon" "areola" i "seno" els tinc molt i molt petits. Com si tingues 10 anys. I em preocupa perquè la gent de la meva edat o molt més petites totes ho tenen bastant gran. I jo crec que per la meva edat no es gaire normal.. A part de que també tinc pot pit.. pero les parts aquestes sempre les he tingut petites. I no se que fer si anar al metge o que fer.. perquè de genètica no ve pas.
Gràcies i espero la vostra resposta!
Laura Medrano

Bon dia guapa,
Em sap molt greu que et sentis així i que estiguis tant preocupada. Els pits, igual que la majoria de parts del nostre cos no els podem triar, ja que depenen de la nostra genètica i de com cada persona ens anem desenvolupant... Pel que dius sembla que els tens molt poc desenvolupats i això t'ha creat un complex que t'està afectant bastant.
El nostre consell és que si realment això et preocupa molt, vagis al metge per a que et facin un examen del teu desenvolupament mamari per descartar cap anomalia. Tot i així el més probable és que a nivell de salut tot estigui bé i simplement que siguis una noia amb poc pit. No deixis que això et desanimi ja que no hi ha cap persona amb el cos perfecte, i tenir els pits petits també és molt atractiu. L'important és que t'estimis tal i com ets, que de cos només en tenim un.
Una abraçada!
Laura Medrano