consell
holi !
tinc 15 anys i encara no m'han crescut gaire els pits... és normal? i quan vull dir gaire es gens... em costa trobar sostens de talla tant petita.... 85 copa A. és normal? em creixeran algun dia? m'han dit que al cap de 1 any i mig de venirte la regla ja no creixen més és cert? perquè a mi ja fa 1 any que m'ha vingut i em fa por que no em creixin.
d¡altre banda estic molt contenta amb el meu cos, l'únic que em preucupa és això. em surten un o dos grans quan m'ha de venir la regla i ja està. la veritat és que jo amb el meu físic i estic molt contenta i a més em trobo guapa, peró em podeu donar algun consell per això dels pits?
gràcies!!
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc gràcies per escriure'ns!
Veuràs, això de que un cop t'ha vingut la regla i ha passat un any i mig ja no et creixen més els pits no és cert. Cada persona ens desenvolupem a un ritme diferent i no podem fer res per accelerar ni enlentir aquest procés, ja que ens ve de forma natural. Igual que hi ha noies a les que els hi ve la regla amb 11 o 12 anys i que es desenvolupen molt ràpid, també n'hi ha d'altres que no tenen la regla fins als 16 i per tant es desenvolupen més tard i ho fan més poc a poc.
No has d'agnoixar-te per tenir els pits més petits que la resta, ja que com que no hi pots fer res, només provocaràs que sigui un tema que t'acomplexi i que et faci sentir malament. Simplement has de tenir pacència i esperar a que t'acabis de desenvolupar, acceptant-te tal i com ets.
Un petó ben fort!!
Laura Medrano