Amor en general
Hola, bona nit!
Bé, fa casi un any que em va deixar el meu xicot, vam durar molt poc però va ser intens. Encara penso amb ell i a vegades em pillen rallades. He estat de rotllo amb un parell de nois més, però a ell no me'l trec del cap de cap manera. Ara ja no penso tant com pensava abans, però si que el tinc rondant pel cap. M'agradaria començar amb algú però no se com fer-ho... A vegades penso que vaig endarrerida amb el tema amor, casi tots els meus amics han fet l'amor ja, i jo tan sols he tingut un novio i lo altre han sigut rollets. No em vull fer pesada, simplement això. Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola!! Mira tothom va a al seu ritme, no hi ha un ritme concret al que tothom hagi d'anar, per tant no pensis que vas endarrerida, simplement que el teu ritme és aquest! Si no aconsegueixes treure't aquest noi del cap del tot és perquè no has trobat ningú més que t'hagi omplert tant com ell. AIxò no vol dir que no el trobis mai, ja ho faràs. però si alguna cosa és pràcticament impossible és manar o guiar el nostre cor cap allà on nosaltres volem que vagi. No t'has enamorat fins ara de nigú més perquè no has trobat encara ningú que ompi el teu cor, simplement això. El trobaràs? I tant! Però no quan tu vulguis sinó quan vulgui ell! Per tant, fer plans en aquest aspecte és sempre una mala idea. Relaxa't, disfruta la vida, passa-ho bé amb els teus amics i amb les activitats que facis i el dia menys pensat arribarà algú que farà que aquest cor que ara descansa faci un bot! i voilà! L'amor haurà trucat a la teva porta. No et desesperis, tard o d'hora passarà, segur. Avui, demà, el mes que vé o ara mateix!
Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat