Superació
Bona nit Adolescents! Sóc la Amelié i bé, us vull explicar el meu cas. Fa quatre mesos, es va morir el meu padrí, el qual el tenia a casa juntament amb la meva padrina les 24 hores al dia.
El dia que m'ho van dir no m'ho vaig poder creure i no reaccionava, em deien alguna cosa i simplement moveia el cap.
El fet es que des de que es va morir el meu padrí, que no l'he anat a veure el cementiri. No em surt de mi dir anem a veure el padrí, anem a portar-li flors, etc. Què puc fer per superar aquesta pèrdua tan i tan gran?
Espero la vostra resposta Adolescents!
Elena Crespi

Amelié, gràcies per la confiança i ens sap molt de greu la mort del teu padrí.
Que no vagis al cementiri no importa, és simbòlic. L'important és que tu el recordis i que aprenguis a viure amb la seva absència física però amb el seu record.
Superar la mort d'algú que ens estimem necessita temps i anar assimilant el que ha passat.
Per tant, no pots haver-ho superat si només fa quatre mesos que va morir.
Recorda'l, pensa en ell, plora'l i somriu quan recordis algunes anècdotes plegats. Parla'n a casa d'ell, no deixis que el record caigui en l'oblit.
I tot axiò t'ajudarà a anar superant la èrdua i a mantenir-lo en el record.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81