No ho suporto més!
Hola!
La meva mare té un nòvio des de ja fa 2 anys, però últimamet li estic agafant una mena de mania. EL problema pot semblar una tonteria, però ami m'afecta. El defecte d'aquest home és que menja fent molt de soroll, però sembla que sóc l'únic que s'adona. Quan ho sento no puc evitar posar-me de mala llet, i al final la meva mare sempre em diu que perquè tinc aquest caràcter i m'he d'inventar alguna excusa. Li vaig explicar el que em passava, va parlar amb ell i sembla que no n'ha fet cap cas. Què puc fer? S'estimen molt i no vull que això afecti a la seva relació. Moltes gràcies!
Elena Crespi

www.cat, gràcies per la confiança!
Realment què et molesta de que faci soroll?
El tema de fer soroll o no menjant és un tema cultural. HI ha cultures que si no fas soroll quan menges vol dir que no estàs gaudint del plat, o que ets un maleducat.
En la nostra cultura sembla que el soroll no és benvingut. Però potser pots mirar-t'ho d'una altra manera i valorar que si fa soroll és que està gaudint del que menja i ho està saborejant.
A més, segurament, com que et molesta, ara li prestes més atenció i encara ho sents més...
Intenta fer d'altres coses mentre menges: parlar, expicar alguna cosa, demanar que t'expliquin coses...
I si realment veus que no pots, potser pots parlar tu mateix amb el nòvio de ta mare...
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81