Estiu!! *ii*
Holiii, tinc 13 anys, soc molt primeta, cames llargues, panxa una miqueta inflada pero prima, amb poc pit, i poc cul...Tinc bon cos, soc bastant guapa segons amb diuen, pero el cos es una miqueta ''pal''. Nose com anar en el estiu, sempre vaig curta, shorts, camises curtes etc.. pero aquest any es diferent, perque amb veig mes gran i donc anire curta i tal, pero no bull que sem vegi massa prima, ni que sem notin les costelles.. i sobretot el biquini..ajudeume siusplau consells el que sigui...Merci!
Laura Medrano

Hola guapa!
M'agrada que reconeguis que ets guapa i que tens un bon cos, però encara m'agradaria més si ho diguessis convençuda per què tu ho creus, no per què t'ho diguin els altres.
:)
L'autoestima que tenim depen de com ens valorem a nosaltres mateixos, i tot i que és veritat que les persones del nostre entorn ens poden acabar afectant a la nostra autoestima (pujant-la o baixant-la), l'autoestima depen d'un mateix i no hem de deixar que les possibles opinions dels demés ens afectin massa.
Ens demanes consell per dissimular el teu cos per "por" als comentaris que els demés et puguin fer, oi?
Doncs el nostre consell és que no intentis canviar el teu cos, sinó que canviis la visió que tens de tu mateixa i que de veritat et creguis que ets guapa i que tens un bon físic. Tu ets així i els demés no tenen cap dret a opinar sobre el teu cos! A l'estiu com que anem amb roba més curta exposem més el nostre cos i és normal que ens faci més vergonya, però el realment important és que et sentis còmode sent tal i com ets i que busquis roba que et sembli que et queda bé i amb la que et sentis tu mateixa, sense complexes ni manies.
Pots buscar samarretes i vestits que no siguin molt arrapats al cos, que tinguin volants per donar volum, biquinis que tinguin més teixit (que no siguin de tamany mini) i amb estampats vistosos,... Respecte als pantalons, busca'n alguns que no siguin extra-shorts ja que potser tens la sensació de que se't veuen massa les cames... Has de procurar buscar aquell estil de roba amb la que et sentis més còmode, però en cap cas intentar canviar el teu cos!
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano