ajuda!
Hola! Mira tinc un problema i vull trobar una solució urgent. Mira, jo quan faig la minima d'esport o simplement tinc una mica de calor, començo a suar i no m'agrada gens i sempre haig de portar jaquetes per que no es vegin les marques i no trobo cap solució, em podries dir algun mètode discret perque no es noti la suor ni res?!
Gràcies!
Laura Medrano

Hola Ainhoa!
La suor és una resposta automàtica que fa el cos humà per ajudar-nos a regular la temperatura. Gràcies a la suor eliminem toxines i a més la temperatura corporal baixa, per tant és important que entenguis que suar és una reacció normal i necessària per al nostre cos.
Si que és veritat que no totes les persones suem igual: n'hi ha que suen enseguida, a altres els hi costa més, a altres els hi fa molt mala olor i a altres quasi gens... Et recomanem que consultis amb un especialista en temes de pell (dermatòleg, per exemple) i que li comentis quin tipus de desodorant o producte et pot recomanar i que no sigui perjudicial per a la salut.
Hi ha desodorants que no deixen transpirar la pell i per tant que no són del tot recomanables, però a les farmàcies en tenen alguns que són més bons i potser et poden anar bé.
Un altre consell és que intentis no usar samarretes de colors tipus gris, blaus, púrpura,.. ja que amb aquests colors la típica marca de suor que es fa a sota el braç es veu bastant. Colors com el blanc, el groc o el negre són més discrets.
Un petó!
Laura Medrano