No tinc cul ni pits...
Hola!
Tinc 13 anys i no tinc ni pits ni cul. Les persones de la meva classe sempre m'ho recorden i jo ja estic farta perquè em senta molt malament. Em sento pitjor que les meves amigues ja que elles si que en tenen i no sé que fer. A més ni m'he liat ni he tingut gaires relacions i això també em preocupa ja que jo tinc moltes ganes de liar-me i no ho aconsegueixo perquè els pocs nois que s'interesses per mi no són del meu tipus. Necessito ajuda perquè els nois no vegin l'exterior i mirin més l'interior
Què puc fer?
Gràcies!
Elena Crespi

Carla, gràcies per compartir el teu malestar amb nosaltres.
La constitució de cadascuna és la constituciód e cadascuna i no hi ha gran cosa que puguem fer tret d'intentar treure'ns el millor partit possible.
Et recomanemq ue parlis amb el consultroi d'alimentació per si elles coneixen alguns trucs per a millorar la teva pròpia imatge.
i sobre que no t'hagis liat mai amb ningú. Millor no tenir pressa if er-hoa mb qui realment vulguis i et correspongui que no pas pensar que vas tard i fer-ho amb algú que realment no sigui especial per a tu.
Entenem que és important per a tu no anar gaire desfassada de les teves amigues però no cal que prenguis decisions precipitades.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81