HELP!!
A vera, sóc una noia de 15 anys i vull marxar de casa ja! Des de petita el meu pare em pegava a mi i a la meva mare, ens insultaba i quan estava enfadat molts cops trencaba coses nostres. La qüestió és que ara segueix sent igual d'agressiu, tot i que devant del meu germà petit no ho és tant perquè ell sempre el defensa i vol donar bona imatge devant d'ell. El problema és que molts cops quan fot cops de puny o algo em recorda al que em feia de petita (que era molt pitjor) i ho passo fatal. Una altra cosa que em fa passar-ho malament és que quan vaig a casa dels meus avis sempre em donen diners, i al arribar a casa si no li dono al meu pare es cabreja, inclús un cop fa poc em va pegar perquè no li donaba. Jo li donaria els diners encantada si fossin per coses de profit, el problema és que veig que quan li dono se'ls gasta en tabac i en alcohol i em fot molt. A vegades intento amagar-los però res, els troba. Molts cops he parlat amb la meva mare sobre si està bé amb ell i ella em diu que no (tot i que no admet que li pega quan jo mateixa ho he vist), però que se l'estima. A mi em fa molt de mal veure a la meva mare patir per culpa d'un home que no es mereix el carinyo de ningú, però ella suposo que perquè se l'estima sempre fa el que ell diu i li dona la raó en tot. Jo estic dessitjant anar-me'n de casa tot i que no sé el que faria ja que no tinc ni diners, ni lloc on viure ni res. Sé que per marxar de casa abans dels 18 si no ho autoritzen els pares has d'anar a judici, però jo no vull perquè tinc por al que pugui fer el meu pare i tampoc vull que la meva mare pateixi per culpa meva. L'altre dia parlant amb la meva àvia em va dir que si marxava de casa abans de tindre feina estable i els estudis acabats no tindria l'ajuda de ningú de la familia, el que passa és que ella sap com és el meu pare però no sap que hi ha cops que ens pega a ma mare i a mi i que és tan agressiu. M'agradaria saber què puc fer perquè la meva mare estigui millor i per no passar-ho tant malament, perquè si fos per mi ja m'hauria anat de casa fa temps. Necessito ajuda please, gràcies!!
Elena Crespi

Pandita, primer de tot, ens sap molt de greu que et trobis en aquesta situacio i et volem agrair la cofniança d'explicar-nos-la.
En segon lloc, el que et volem recomanar i aconsellar és que no deixis qeu aquesta situació se't mengi i, enlloc de marxar de casa (on et sentiries desamparada i perduda) provis una altra solució.
Et deixem aquest telèfon d'emergències ( és el telèfon de la infància on també atenen adolescents) i volem que hi truquis i exposisla teva situació: 116 111
És molt important que no deixis passar ni un moment més i t'hi posis en contacte.
També et deixo el meu mail (info@elenacrespi.com) per si necessites quelcom.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81