estries
Hola!
Tinc 14, i estic preocupada perquè fa poc m'han començat a sortir estries a les cuixes, se que normalment surten per canvis de pes, pero peso exactament el mateix que sempre i sempre he segut una noia prima, i apart d'aixo faig molt d'esport... vull dir que no entenc perquè me n'han sortit
No en tinc moltes i se que si son de color lila es que son recents, per aixo vull que hem doneu algun consell per intentar treure-les o que no m'en surtin més.
Gracies, petons.
Carlota López Ballestar

Bon dia bonica!
Les estries son una ruptura que és fa dins la pell. Sé que són molt molestes i que no agrada gens tenir-les però malauradament no les podem eliminar a no ser que fem un tractament de cirurgia estètica amb làser. Les cremes que podem trobar ens ajuden a poder ajudar a que no surtin i quan acaben de sortir poden dissimular-se una mica, però un cop surten ja no marxen del tot. En el teu cas com t’acaben de sortir i encara estan de color lila et poden anar bé.
A l’adolescència quan surten tendeix a ser per canvis hormonals o en moments en que feu una estirada important. Tot i així, pensa que quasi totes les persones tenen, Per intentar evitar-les has de beure l’aigua necessària (1,5-2 litres al dia), hidratar-te bé la pell posant-te crema hidratant, intentar no fer canvis de pes bruscos de pes i fer-te massatges a les zones on t’acostumen a sortir per millorar la teva circulació. Tot i així moltes vegades és difícil evitar que surtin o aconseguir que es vegin menys.
Espero que els consells et siguin útils.
Una abraçada
Carlota López Ballestar