Ajudeu-me si us plau!
Hola!
Sóc una noia de Barcelona i us escric perquè m'ajudeu amb un tema molt urgent.
Aquesta setmana ha estat súper moguda i estressant. En primer lloc, hi ha un noi que no para de tirar-me la canya des de fa gairebé una setmana i no sé com allunyar-me d'ell sense fer-li mal.
El dilluns un company de la meva classe se'm va declarar i em va demanar lio però no m'agrada i no se com dir-li que no, he intentat explicar-li diverses vegades però no ho entén. Intento ser el màxim sensible possible perquè no vull espatllar la nostra relació d'amistat (tampoc es que siguem molt amics) però no interpreta bé el que dic i ja no puc més perquè m'està tirant tota l'estona indirectes i em poso dels nervis. Necessito aclarir-li les coses ja!
Després, uns dies més tard, he conegut un noi en un festa que m'ha impactat molt perquè mai havia parlat tant, i amb tanta confiança, amb algú que acabava de conèixer. És molt simpàtic i ens entenem molt be, el problema és que és una mica pesat i quan vull anar a parlar amb una amiga o amb una altra persona no puc!
Ajudeu-me si us plau!
Moltes gràcies.
Elena Crespi

CArolina!
Gràcies per explicar-nos la situació en la que et trobes.
Pel que veiem, alguna cosa falla en els missatges que envies que no acaben de ser del tot clars o no els interpreten bé.
Per tnat, el que et recomanem és que siguis el màxim de sincera possible i tendre al mateix temps. Dir-li a una persona "no sento el mateix per tu i no et vull fer mal" no té res de dolent. Estaràs sent sincera i això és molt positiu, encara que l'altre no ho vegi així.
Si veus que no entén el que li dius, també li pots dir que li estàs intentant dir que tu no sents el mateix i que no vols que t'atabali però que no saps com dir-li.
La sinceritat per davant de tot, i l'educació també, és clar!
Pots aplicar aquesta mateixa norma en les 3 situacions que ens descrius.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81