Estries...quin horror
Pff....no puc més! Fa uns mesos que em vaig engreixar i abans tenia estries als pits i als dos costats de la cintura...una mica a les cames i bueno....encara em veia amb cor de portar biquini..Però des de que em vaig engreixar m'han aparegut estries a la part inferior de la panxa...una a l'hombro...A L'HOMBRO? A QUI LI APAREIX UNA A L'HOMBRO? És horrorós...he provat d'aprimar-me però a mi això de aprimar-me em costa moltíssim...(tinc sobre pes). També de posar-me tot tipus de crema però ni les redueixen ni desapareixen...Sóc bastant constant però arriba un punt en el que et canses de posar-te productes i que no passi res de res...Bec d'1 a 2L d'aigua al dia i ja estic desesperada perquè aquest estiu...em farà molta vergonya anar a la platja i mostrar les estries i el meu cos...gordo...Totes les meves amigues tenen el cos perfecte, o per lo menys.. no tenen estries. Siusplau, algun consell? Se que he d'apreciar el meu cos tal com és però...És difícil en aquestes circumstàncies... estic desesperada
Carlota López Ballestar

Bon dia Tere!
Em sap greu veure que estàs tant angoixada i que ho estàs passant malament. A veure, les estries son una ruptura que és fa dins la pell. Sé que són molt molestes i que no agrada gens tenir-les però malauradament no les podem eliminar a no ser que fem un tractament de cirurgia estètica amb làser. Les cremes que podem trobar ens ajuden a poder ajudar a que no surtin i quan acaben de sortir poden dissimular-se una mica, però un cop surten ja no marxen del tot. Per això t’estàs frustrant tant amb les cremes que t’estàs posant.
Per intentar evitar-les has de beure l’aigua necessària (1,5-2 litres al dia), hidratar-te bé la pell posant-te crema hidratant, intentar no fer canvis de pes bruscos de pes i fer-te massatges a les zones on t’acostumen a sortir per millorar la teva circulació. Tot i així moltes vegades és difícil evitar que surtin o aconseguir que es vegin menys.
A l’adolescència quan surten tendeix a ser per canvis hormonals o en moments en que feu una estirada important. Tot i així, pensa que quasi totes les persones tenen estries i que ara més que obsessionar-te en eliminar-les el que has d’intentar és que no en surtin més tenint un bon estil de vida, és a dir, fer esport de manera regular i menjar de manera equilibrada, que no significa fer dieta.
Has d’intentar deixar de obsessionar-te amb les estries i de comparar-te amb les teves amigues. El que és important és acceptar-nos com tu dius però hi ha una cosa més important que és poder gaudir de la vida i les experiències tot i que hi hagin certes coses que ens molestin. No deixis de gaudir del estiu, d’anar a la platja, de posar-te el bikini etc. perquè tinguis unes quantes estries. Gaudeix, que és el més important.
Una abraçada guapa i ànims!
Carlota López Ballestar