No puc més!
Fa unes setmanes em vull suiciad .
Ja m´ he tallat les venes pero per poc em pillan.
La vida ja no te sentit , sóc tot lo contrari de perfecte. Avans creia que no existia una person que suguesi perfecte pero quan va comença el curs si que la vaig veure.
Ella tè tot i assobre esta lligant amb el noi k estic enamorada desde fa quatre anys.
Al contrati de ella jo, sóc penosa amb tots els defectes que es poden tenir!
Els meus pares estan separats .
Nessesito ajuda si us plau.
Elena Crespi

Anna,
si et veus així al límit, escriu-me: info@elenacrespi.com
Entenem que et trobes en una situació molt dura, en uncarreró que creus que no té sortida, però necessitem que (tot iq ue no tinguis força) confiïs una mica més en tu. Et donis l'oportunitat de veure com, mica en mica, pots reunir les forces per tirar endavant i sortir d'aquesta situació.
Ens dius que els teus pares estan separats però estem convençuts de que si saben que estàs així, et voldrien ajudar. Per tant, explica'ls-hi que no et sents bé i que necessites ajuda.
En moments així és quan és molt més important tirar endavant, quan costa més. I en aquests moments es fan autèntics aprenentatges vitals que t'enfortiran i et convertiran en millor persona.
Contacta amb mi, sobretot, si veus que no pots més.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81