......
hola, desde fa practicament un any tinc estries i venes marcades liles... Són horroroses i a l'hora de posarme pantalones curts o banyador es veuen molt, ja que en tinc las pits i als "muslos". Hem poso crema especifica pero no funciona.
Apart d'això , tinc molt d'acnè a la cara i sem nota molt apart tamb de tenir punts negres, seempre em rento la cara amb aigua i sabó i una esponja però res no funcionaaaa!
Siusplaau ajudeu mee
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Les estries son una ruptura que és fa dins la pell. Tot i que siguin molt molestes, no les podem eliminar a no ser que fem un tractament de cirurgia estètica amb làser. Les cremes que podem trobar ens ajuden a poder ajudar a que no surtin i quan acaben de sortir poden dissimular-se una mica, però un cop surten ja no marxen del tot.
Per intentar evitar-les has de beure l’aigua necessària (1,5-2 litres al dia), hidratar-te bé la pell posant-te crema hidratant, intentar no fer canvis de pes bruscos i fer-te massatges a les zones on t’acostumen a sortir per millorar la teva circulació. Tot i així moltes vegades és difícil evitar que surtin o aconseguir que es vegin menys.
A l’adolescència quan surten tendeix a ser per canvis hormonals o en moments en que feu una estirada important. Pel que dius tu sembla que sigui per un moment de creixement ràpid que hagis fet.
Tot i així, pensa que quasi totes les persones tenen estries i que ara més que obsessionar-te en eliminar-les el que has d’intentar és que no en surtin més tenint un bon estil de vida:
Pel que fa als granets, hi ha molts factors relacionats amb l’acne però el primer de tot és la genètica. Per això hi ha persones que tenen molta més tendència a tenir-ne. Després hi ha el factor hormonal. Per això els dies en que tens regla, i que el teu cos pateix molts canvis hormonals, el més normal és que et surtin més granets (sobretot els dies abans i el primer dia de regla).
Si que t’ajudarà tenir uns bons hàbits amb la pell. Netejar-la bé, posar-te una crema hidratant i exfoliar-la 1 cop al mes. Si tens molt acne et pot anar bé una crema anti-acne i si son pocs granets i et fan molt mal pots comprar una crema amb tractament.
Espero que et vagin bé aquests consells.
Una abraçada
Carlota López Ballestar